Amanda is in the building

Hej, Amanda här och tänkte ta och skriva lite i Ewe's blogg! 

Ewe stack precis upp och skulle skicka några bilder, har ingen aning om vilka men det bådar inte gott tror jag. Annars kom hit för ett litet tag sedan, måste ju hinna vara med henne innan hon far till USA!!! Hon kommer vara borta i 2 hela veckor och jag kommer vara grymt avundsjuk på henne, för jag vill också till USA men på andra sidan landet. Tror nästan jag måste be henne surfa bara för att jag vill veta allt om det sen, hehee :D

Undra vad vi ska hitta på efter det här, jag blev lite sugen på att spela Eye toy. Ett spel som Ewe har, men innan det blir det nog att titta på "Halv åtta hos mig" eftersom jag vet att Ewe gillar att se på det. Själv tycker jag det är roligt att se på det också, men sen gillar jag och försöka gissa vad dom andra ger för poäng till varandra. Jaa, detta får bli allt för idag, men vem vet kanske kommer jag tillbaka någon dag? 

Snodde en liten bild från Ewe's dator, på oss två i Turkiet!

I will follow you into the dark

xoxo

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0