America, here I come!

Fick ett mindre trevligt uppvaknande i morse. Blev väckt av pappa som kommer inrusande och säger att mitt pass är borta. PANIK!
Hade sovmorgon till 11.50, men hoppade förstås upp ur sängen på en gång (05.30) och började rota runt i huset. Hittade det i alla fall tillslut, på ett minst sagt udda ställe. Tur det, för jag vet inte vad jag hade gjort annars, kan inte ens tänka på det!

Åker i alla fall hemifrån vid 3 i natt, så ska försöka gå och lägga mig hyfsat tidigt ikväll. Kommer dock bli svårt eftersom jag har en hel del kvar att göra. Men jag måste säga att jag faktiskt har varit ganska duktig på att packa den här gången. Har tagit med mig rätt lite kläder så att jag ska ha gott om plats för mer. Ska bli så kul att få shoppa där! Victoria's Secret, Macy's, Abercrombie & Fitch, American Eagle... aaaaah ♥ Hoppas också på att få springa in en sväng på Forever 21 i Orlando!

Ska gå och packa det sista nu, men ha det bra alla här hemma! Kommer att ha med mig datorn, så blir förmodligen lite uppdatering här på bloggen :) Ses i Oktober.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Läste att det fanns bra shopping på ett ställe som hette Bloomingdale's också :D

2010-09-22 @ 21:31:30
Postat av: Ronja

Ååå njut av resan och ha det så kul, kommer sakna dig!! <3

2010-09-23 @ 17:08:55
URL: http://ronjjaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0