Tebax!

Sjuuukt dålig upptadering här de senaste veckorna, men jag har haft rätt fullt upp, och när jag väl har haft tid så har jag inte haft ork :)
Har i alla fall hänt väldigt mycket sedan jag sist skrev, men jag tänkte fatta mig kort och bara nämna några saker.

Har fyllt 18. (Hade för övrigt världens bästa födelsedag med fika på T.A. med tjejerna och massa annat mys).
Har firat med Amanda. Fick jättefina presenter, bl.a. en biobiljett till "Hur många lingon finns det i världen?" som vi var och såg typ.. förra veckan? Riktigt härlig film iaf.
Har firat med Moa, Ronja och Lena här hos mig förra helgen. Fick jätteroliga och fina presenter av dem också, bilder kommer ;)
Har även gjort bort riskettan på körskolan, riktigt skönt!
Sen har jag tyvärr också dragit på mig världens dunderförkylning, men jag är bättringsvägen, så rösten kommer nog tillbaka snart (hoppas jag).

Ja, mer orkar jag inte skriva, men bilder kommer som sagt upp... nån gång, så håll till godo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0