Back to reality

Kom hem från underbara Kos i lördags. Hade en superhärlig vecka där borta! Nu sitter jag och lyssnar på musik som man dansade till på bargatan - det får mig verkligen att längta tillbaka. VILL UT OCH DANSA OCH TRÄFFA MASSA FOLK IGEN! Ååh... Får alltid typ världens ångest när jag kommer hem från en resa, för då känner jag verkligen hur tråkigt det är här hemma. Blev ju inte bättre när skolan började igår heller. Är så less på att allt bara snurrar på, varje dag ser i princip likadan ut. Hatar det. Men, nog om det. Här kommer lite härlig musik som spelades en hel del nere på kos! Bilder kommer upp så fort jag har tagit tummen ur och lagt in dem på datorn :)

Avicii - Fade Into Darkness


David Guetta - Little Bad Girl


Chris Wills - Louder 


Sak Noel - Loca People


LMFAO - Party Rock Anthem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0