I'd do it again, do it again if I could.

Fantastiskt skönt med fredag måste jag säga. Har varit en lång vecka, med mycket funderingar. På ett bra sätt tror jag :) Kul när det äntligen händer något, är sjukt less på ekorrhjulet man lätt fastnar i under skolveckorna.

Dagen har i alla fall bestått av endast två lektioner varav den ena var psykologi. Där fick vi prova på mindfulness, vilket jag har trott varit världens flummigaste, men, jag måste säga att det faktiskt var riktigt avslappnande! Måste jag definitivt prova igen.

Efter skolan blev det några timmar på stan med amanda. Köpte en julklapp som jag sedan GLÖMDE utanför affären, precis efter jag köpt den! Hur korkad får man vara? Det dummaste är ju att vi sen gick runt flera timmar utan att ens märka att jag inte hade påsen med mig, och kom sedan på det på bussen hem. Hahaha, jag kan bara skratta åt mig själv, så jäkla dum. Som tur är kostade den bara dryga 50-lappen, men ändå, SURT. 

Förresten, ingen mer snö nu! Min genväg till bussen snöar igen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0