tjää

Har suttit typ hela kvällen med en engelskauppgift som måste vara färdig till fredag, och hur långt har jag kommit? 9 rader - PÅ TRE KVÄLLAR. Yehoooo! Då kan ni ganska lätt räkna ut att jag inte endast skrivit under dessa timmar, har en förmåga att hamna framför facebook, diverse bloggar och annat trams istället. Började även kolla igenom alla gamla fotoalbum vilket också tog sin tid. Hallå självdisciplin, var är du när jag behöver dig som mest?
Nä, jag har insett att den aldrig lär infinna sig, för jag har absolut noll utav den varan, ZERO! Och tragiskt nog kommer jag förmodligen aldrig skaffa någon heller. Men jag klarar mig rätt bra ändå, ja, rätt bra. Tror jag...


Kommentarer
Postat av: a

HAHAHHAHAHAHH, åååwww, vilka minnen!!! <3

2011-12-14 @ 21:55:14
URL: http://liikamaa.blogg.se/
Postat av: ewe

yeah :D <3

2011-12-28 @ 07:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0