tredje februari.

Har nyss käkat middag och kommit hem från luleyo. Var och fikade på T.A. med tjejerna efter skolan, mycket trevligt, och slamsigt - som det brukar bli när vi alla är samlade ;) Sen träffade jag mor och så for vi på ett informationsmöte om utlandsstudier, au pair och så vidare. Jag är ju jättepepp på att åka till USA efter gymnasiet och plugga vidare där, så det var riktigt intressant och givande. Var även en tjej där som hade varit i USA ett år som man kunde fråga och prata med, vilket också det var superbra. Kände verkligen hur jag blev ännu mer taggad att åka efter det här! Låter som en helt grym upplevelse.
Men först och främst taggar jag till imorgon - freeeeeeeeeeeeeedag! Hur skönt som helst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0