Valentine's

Massa slisk blev det igår, både godis och cupcakes. Men hey, inget dåligt samvete här inte - det hör ju dagen till ;) Hade i alla fall en riktigt bra alla hjärtans, tur att man har så fina vänner! 

Idag hade vi tänkt ha "tjejkväll" hos moa, men det blev inte av, så vi får ta det en annan kväll/natt. Hade däremot världens fetaste hål idag, så vi spenderade de timmarna hos henne istället, framför datorn och Top Model :)
Sen gick jag på stan med Ronja en sväng, köpte en svart mössa, mycket välbehövligt! Hittade också massa godsaker på både Gina och BikBok, men jag känner mig lite snål.
Shoppinghjärnan säger "köp, köp!" och ekonomihjärnan säger "spara pengana!". Vilken ska man lyssna på? 
haha, kul att jag råkade skriva slyyna nyss när jag skulle skriva lyssna..

Jaa, vilken ska man slyyna på?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0