"SPRUTA!!"

Vilken kväll/dag/natt/morgon (eller vad det nu var) med tjejerna hos moa! Blir helt knäppt i hjärnan när man inte har sovit mer än en halvtimme sedan klockan 6 igår morse, så jag känner mig helt dagvild just nu.
Under kvällen/dagen/natten/morgonen (eller vad det nu var) så hann vi i alla fall:

♦ Beställa hemlevererad pizza från Bergviken fastän vi var mitt i stan och hade två pizzerior på gångavstånd ;)

♦ Komma på världens sjukaste dans till mikrofonkåt klockan 4 (?) på morgonen.

Planera att köra den sjuka dansen när vi alla får gå på krogen.

♦ Skratta och flamsa konstant.

♦ Sjunga (läs: skrika) till Singstar.

♦ Spela "jag har aldrig.."/våghals (eller vad det nu var)

♦ Se film.

♦ Och däcka typ halv 7 lite varstans i lägenheten.

Med andra ord en mycket bra start på lovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0