Back to school

Städar rummet med musiken på högsta volym. Tänkte att jag behövde städa upp lite innan skolan börjar imorgon, inte taggad! Men skolan hade inte varit så jobbig om det inte vore för allt man måste göra hemma. I och för sig är det en del saker jag struntar i att göra (sånt som man inte har prov eller förhör på, men bör göra för att kunna hänga med bättre på lektionerna). Har väldigt svårt att ta tag i sånt som jag inte är det minsta intresserad av, som historia till exempel. Har typ inte lärt mig ett dugg där under hela tvåan, mest på grund av mig själv och för att jag hellre sitter och snackar på lektionerna än hänger med i vad läraren säger.
Men den här terminen ska jag försöka bli bättre på att göra läxorna, och plugga, även om vi inte har prov ;)

Såhär ser mitt kommande schema i alla fall ut, inte så stor förändring från förra terminen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Städar också rummet, med musiken på högsta volym! ;D

2011-01-09 @ 17:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0