Feel the adrenaline

Sådärja, nu kan jag ge bloggen lite tid igen. Har knappt hunnit sitta vid datorn något alls i veckan faktiskt. Men jag gjorde bort historieprovet igår, så den här veckan blir lite lugnare. 
Igår var i alla fall en bra fredag! Började med att träffa mamma på stan efter skolan, gick i lite affärer med henne och sen gjorde jag en conch piercing.
Alltså en sån här:


Blev supernöjd, men lite ont gjorde det ju eftersom det bara är brosk, men inte alls farligt faktiskt.
Det gör mer ont när man ska dra håret bakom örat och glömmer att man har den där på baksidan och typ fastnar i den. Aj.
Sen på kvällen for jag och amanda till Kalix och åt amerikansk buffé på Valhall, mamma och pappa hade fått ett presentkort där, så vi fick det av dem ;) Efter det såg vi film hos mig.
Ja, det var min fredag.


Kommentarer
Postat av: Ronja

Ååh de lät som en riktig mys fredag och fint med hål där, de är säkert skitsnyggt :) jag vill typ också ha mera hål i öroenen :D

2011-01-29 @ 16:36:57
URL: http://ronjjaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0