Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig

Se vilken fin bild jag hittade, haha!



• Jag fullkomligen älskar att resa! Tackar min familj för att jag har hunnit få se så många länder under mitt snart artonåriga liv!

• En av de saker som jag verkligen vill göra efter jag har fyllt 18 är att tatuera mig.

• När jag var mindre var jag galen i fotboll och tränade i princip varje dag med pappa. Det var en väldigt stor del av mitt liv fram tills att jag slutade för något år sedan, det både ångrar och inte ångrar jag idag.

• Jag älskar att tävla och kan inte gå in i nånting utan att se det som en tävling. Detta medför tyvärr också att jag är en rätt dålig förlorare (men det kan ni väl glömma att ni läste? ;)) höhööö

• Planerar att åka till USA och plugga på college efter gymnasiet, har dock inte bestämt mig till 100% ännu.

• Jag har otroligt dålig självdisciplin.

• Förutom fotboll så tycker jag väldigt mycket om friidrott, dans och bild.

• Drömmer om ett arbete med teatersmink.

• Jag är väldigt blyg och försiktig innan jag har lärt känna folk ordentligt, men när jag väl har gjort det så är jag världens flummigaste pratkvarn.

• Mitt fullständliga namn är Eva Evelina Bladfält.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0