Körkortsplugg

Uppe med tuppen! Blev själv lite förvånad när jag vaknade klockan 6 och kände mig helt utvilad. Sedan slog det mig att jag förmodligen somnade rätt så tidigt igår.. Var inte på världens bästa humör igår kväll, så jag låg uppe i sängen och läste typ hela kvällen. Sista gången jag minns att jag kollade på klockan så var den 10, sen måste jag ha somnat, för i natt vaknade jag av at boken låg på magen. OTUR! tänkte jag ju då, skrockfull som man är, och kastade iväg boken. Haha, för visst är det väl otur att somna med en bok på magen?
Nåja, nu sitter jag i alla fall och pluggar lite körkortsteori. Började på körskolan i fredags, så nu ska jag verkligen försöka skaffa körkortet så fort som möjligt.
Lyssnar samtidigt på detektivbyrån, perfekt "pluggmusik" eftersom den är instrumental, så man slipper distraheras av någon text :)



Så härlig, blir typ på världsbäst humör av denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0