On holidayyy

Har inte blivit så mycket uppdatering här under lovet, så jag tänkte dra en snabb liten sammanfattning om vad jag har sysslat med under veckan som gått.
Har shoppat lite, klippt mig, köpt nya converse, varit i luleå, varit på IKEA, övningskört (en hel del), pluggat körkortsteori, målat, tagit det lugnt och bäst av allt - har inte gjort ett enda skolarbete! fyfan vad skönt. Hade egentligen massor att göra, men nej, har man lov så har man ;) Jag får ta tag i det till veckan i stället.
Kommer eventuellt upp några bilder senare, men bara eventuellt. Brukar ju ha en tendens att rinna ut i sanden sånt där för mig..

Här har ni en i alla fall, innan jag var och klippte mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0