At the end of the day, all we have is who we are...

Tidigt uppe som vanligt. Kan inte fatta att det redan har gått en vecka sedan stadsmaran, gick sjukt fort! Även den här veckan blir kort. Går bara mån, tis på skolan och sen på ons har jag ju halkbanan. Har även bokat teori och uppkörning nu, men har bara berättat datumet för de allra närmaste :) Vill inte känna någon press.

Igår tog vocki sin examen som civilekonom! Efter 4 år måste det vara riktigt skönt. Vi var där på deras ceremoni på dagen och då var det klädkod som gällde, så man fick verkligen klä upp sig, vilket alltid är kul. Jag körde på en enaxlad mörkblå klänning och gråa kilklackar. Till det gjorde jag lite sotade ögon (som tyvärr bleknade mycket innan vi ens var framme i Luleå, pga att jag inte har någon primer). Ännu en sak att lägga till på att-köpa-listan.
Efter det åt vi på Waldorf, mycket gott var det.

Har säkert några halvtaskiga bilder att lägga upp sen (hade inte systemkameran), så ni får hålla utkik.

Who We Are - Ryan Calhoun


I'm growing weak
as are these dreams that are mine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0