I'm home!

Eller ja, jag kom ju hem i måndags, men har inte bloggat något sedan förra veckan :)
Det hade tydligen varit något fel med min telefon under helgen, så den gick verkligen på högvarv i måndags och tisdags när man var hemma och folk ville veta hur man haft det osv, haha, det värmer! ♥ Fick även veta av Ronja att vi inte började förrän 12 på skolan dagen efter, vilket var tur, eftersom jag annars hade åkt in till 8. Tack igen!

Hade i alla fall en superhärlig helg i London med vocki och solle! Kom fram dit på torsdagkväll, så vi hann inte göra så mycket annat än att ta oss till hotellet och kolla in Chelsea lite. På fredagen hann vi däremot desto mer - Började med Madame Tussauds, åkte sedan vidare till London Eye och Sea Life. London Eye åkte jag även förra gången jag var i London, men det var kul ändå. Har massa bilder från Madame Tussauds, så dom kommer upp här så fort jag har laddat in dem på datorn. Var riktigt häftigt i alla fall.
På lördagen blev det shopping fram till att det var dags för Thriller Live, den var grym! Sen på kvällen gick vi ut på ett ställe som hette Sound. Var 5 våningar högt och hade typ olika musikstilar på de olika våningarna. Blev lite problem sen när vi skulle hem bara eftersom tunnelbanorna slutade gå klockan 12. Nattbussarna gick inte till våran hållplats heller, men tillslut fick vi tag i en taxi i alla fall, trots att det regnade och typ alla var upptagna.
Sen på söndagen åkte vi till Europas största galleria: Westfield. Massa shopping! ;) Och på måndagsmorgonen var det då dags för hemfärd.

Blir en googlad bild nu eftersom jag då inte har mina på datorn än, men håll till godo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0