Inlägg från igår (glömde publicera ;))

Sitter och bokstaligt talat skrattar så jag kissar på mig, eller ja, nästan iaf! Dagens ros går helt klart till appen iSwap faces, så jäävla kul. Synd bara att jag kör med gratisversionen och därför inte kan spara bilderna, men ska köpa appen, o då ska ni få se ;) Ja, köpte ju förresten en iphone tidigare i veckan, så därför jag kan använda mig av appar.

Var ute och prommade med hundarna tidigare idag och fotade lite höstbilder med Hipstamatic.
Helgen i övrigt har varit rätt lugn, till skillnad från förra helgen då jag hann med att besöka 4 städer/samhällen på 3 dagar. Men sånt gillas helt klart. Mer fullproppade helger, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0