DAGENS

Dagens humör: Rastlös, förväntansfull och lite förvirrad.
Dagens mående: Hyfsat pigg ändå.
Dagens borde: Jag borde verkligen läsa ut min bok (som egentligen skulle varit utläst i torsdags).
Dagens frisyr: Morgonrufs.
Dagens smink: Au naturelle. 
Dagens klädsel: Gråa mjukisar från Hollister och cheap monday t-shirt.
Dagens planer: Några avsnitt The Hills, sedan ut i finvädret. Mot kvällen blir det att träffa Amanda!
Dagens materiella vill ha: En iphone! Och massor med mysiga höstkläder.
Dagens fundering: USA eller inte...
Dagens beroende: 8 ball pool, haha.
Dagens tråkigaste: Att jag måste läsa ut boken.
Dagens längtan: Till måndag! då får jag reda på om jag får en lägenhet eller inte.
Dagens superlängtan: Nyår! Har börjat smida planer lite smått, så om det blir av blir det askul.
Dagens tidning: COSMO
Dagens låt: Pumped up kicks med Foster The People.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0