Still going... not so strong.

Är fortfarande sjuk efter förkylningshelvetet jag drog på mig på flyget ner till Grekland. Rösten är tillbaka, men halsen är långt ifrån bra. Kan knappt svälja, för både tungan och halsmandlarna är så jäkla uppsvällda. Kan knappt prata heller, för det gör så jäkla ont att röra på tungan. 

Var bara tvungen att få klaga lite...

Annars då? Ja, då händer det inte mycket utöver det vanliga, förutom att jag känner mig sjukt stressad över typ allting just nu. Men jag blir alltid såhär på hösten. Känns som att verkligheten hinner ikapp en på något vis, hela sommaren har man stutsat runt på små rosa moln och nu är hösten, skolan och allt det där jobbiga här.
Men jag har en del saker att se fram emot i alla fall, trots att vintern står för dörren.

En bild på det.

Happy times ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0