Living young and wild and free

Haha, vilken galen helg! 12-13 timmars festande i lördags med moa o lena, hade sjukt kul, däremot hade man väl kunnat radera vissa bitar men utöver det var det som sagt riktigt bra. Började med drinkkväll hos moa, sedan hade vi tänkt bege oss mot musikens makt, men vädret var ju inte det trevligaste så vi sket i det. Gick istället på olivers och sedan drog vi vidare på efterfest i nån villa på mjölkudden. Kom hem typ 8 på morgonen och då slaggade jag och moa hos mig.
Mot eftermiddagen cyklade jag in till stan och käkade pizza på floras med lena, slog mig även hur fruktansvärt onyttigt jag har levt i helgen. I fredags blev det maxmat till lunch och kebabhuset till middag, färdigmat, godis och chips i lördags och så pizza i söndags. Plus lite alkohol på det. Trevligt.

Foto: Drinkkväll!

Och så låtsas vi att de smakade lika bra som de ser ut ;) fast å andra sidan ser de inte ens goda ut, haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0