Jää

Befinner mig i Töre at the moment, kom hit igårkväll för att skriva ut mitt visum samt fara till Haparanda på IKEA med min kära mor idag. Helgen har varit riktigt bra! Blev som sagt rätt fullspäckat i fredags då jag först var på stan med mamma, sen lunchade med lena, sen hem och iväg till polisstationen, hem igen och fixa pappersarbete, sen cykla tillbaka till stan för att umgås med lena och njuta av solen och (icke att förglömma) varsin LYXSHAKE i norra hamn. En mycket trevlig dag och kväll :) Fick även ett samtal av en vän jag inte träffat på väldigt länge och sånt uppskattar jag verkligen - att man inte "glöms bort" typ ♥



Avslutar med en alldeles nytagen bild, haha. Hittade den på mamma och pappas dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0