My heart is refusing me

Min dator har pajjat, därav den extremt dåliga uppdateringen. En vecka sen den gick sönder idag och jag kan knappt förstå hur jag klarat mig, haha! Helt sjukt hur beroende man är av den egentligen. Tur jag har min iphone iaf så jag kan kolla Facebook lite då och då ;)
Måste bara dela med mig av en lite kul grej jag gjorde igår, dum som man är. Skulle göra klyftpotatis och använde min potatisskalare från Ikea för första gången. Tyckte den var jäkligt trög, men tänkte att det var Ikea-kvalla... Kämpade mig igenom alla potatisar och när jag väl var färdig (tog väldigt lång tid) så upptäckte jag såklart att plasten fortfarande satt på!!! Snacka om att jag höll på att dö av skratt. Så typiskt mig.


Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHHAAH!! :D:D

2012-02-09 @ 11:41:13
URL: http://liikamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0