Ett tråkigt idag-har-jag-gjort-inlägg

Hey! Sitter i min lilla lägenhet och käkar vindruvor och dricker äppeljuice. Så himla skönt att vara här tycker jag, älskar att få vara självständig och känna mig vuxen :)
Idag har då första skoldagen avklarats i alla fall och det var inte alls farligt, kändes faktiskt rätt kul att vara tillbaka och träffa alla! Hade däremot ett FETT hål från 10.30 ungefär till 14.40, så jag och tinus köpte lite käk på Max och sedan åkte jag hem till lägenheten och sällskapades av amanda. Efter det begav jag mig in till skolan igen för att ha rättskunskap och senare blev det sväng på stan med lena, moa och moas friend!
Nu ska jag snart ge mig ut och fota lite mörkerbilder till en fotouppgift i fotografisk bild-kursen.

Här har ni en bild jag tog här om dagen till samma uppg. Behöver bara två till nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0