Girls just wanna have fun

Ska strax iväg och handla lite käk och sen blir det en sväng förbi sis på Björks. Tidigare idag var jag som vanligt på skolan och efter det blev det en 3 timmars-fika med girlsssen på T.A. Helt sjukt, men nu är jag sötsugen igen!

I lördags var det fest hos mig och sen blev det utgång! svinkul hemma hos mig, men på kafelino var det väl lite segt, men ändå helt ok.
Sen på söndagsmorgonen begav jag mig "hem" till Töre där även Vocki och Solle befann sig. Blev gomiddag och kortspel bland annat. Fick även träffa mina små ♥:an :))) 

Från lördagen





Strike a pose and SMIIIZE!

90% av bilderna var så jäävla flummiga så dessa 3 är de mest normala jag kunde hitta, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0