New year, new eating habits

Har inte haft några särskilda nyårslöften i år, men har väl tänkt att jag ska försöka äta lite bättre under 2012 i alla fall. Gjorde det inte till något "löfte" eftersom jag vet hur svårt jag kommer ha med det, och då kändes det bara onödigt om jag ändå kanske inte kommer hålla det. Men jag ska helt klart ge det ett försök. 
Det innebär absolut inte att jag vill äta mindre skräp och gå ner i vikt, för det vill jag inte, utan att jag ska äta mer varierat och framför allt bli bättre med lunchen, för att snarare gå upp i vikt.

Börjar med amerikanska pannkakor till frukost ;) YUM


Dessa åt jag på IHOP i Florida, så sjuukt goda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0