In Töretown

Hade egntligen inte tänkt fara till Töre i helgen, men eftersom att mamma var i luleå igår så tänkte jag att jag lika gärna kunde åka till Töre med henne och stanna tills idag. Kör tillbaka min bil till Luleå senare idag, eftersom den har varit här under veckan. Sen blir det utgång med da gääng! ;) Ska bli så kul för det var länge sedan vi var ut allihopa tillsammans. Har annars blivit rätt mycket festande de senaste veckorna så jag känner att man kanske borde ta det lungt ett tag. Men å andra sidan: man är ju bara ung en gång! - Alltid ett vinnande argument.




En bild på mig som Gene Simmons i nian, som jag hittade på m o p's dator.
Hade dock inte täckt över ögonbrynen där än ser jag, haha.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jaa, det måste vi typ göra! :D

2012-03-27 @ 14:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0