Mars = sommar?

Ja, om det ändå vore så väl. Men vår är det ju snart i alla fall! Provade massor av sommarkläder igår och gissa om man börjar längta efter att springa runt i jeansshorts, bruna ben och linnen - utan att alltid behöva ha en kofta över!
Samtidigt känner jag mig bara mer och mer stressad när tiden går nu, eftersom jag fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska göra efter gymnasiet, och sista ansökningsdag till högskolor osv är nån gång i april. Lite panik kanske. 
Sen vet jag heller inte vad jag ska göra i sommar, stanna i Luleå eller sticka iväg och jobba? Ännu mer panik!
Usch. Får ont i magen när jag tänker på sånt här, går typ och väntar på att det ska lösa sig av sig själv, men det gör det ju tyvärr inte. Får försöka se till det positiva istället - Ju längre tiden går, ju närmare kommer vi sommaren :)


Turkiet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0