I love being the annoying neighbor

Mina grannar måste hata mig vid det här laget som jag pumpar musik varje kväll, hehe... Men ikväll pumpar jag för att fira att jag ÄNTLIGEN skickat iväg slutgiltliga ansökningen till USA, känns så grymt skönt att ha gjort bort det nu. (Var tvungen att komplettera min ansökan eftersom jag hade glömt att skicka med passkopia osv förra gången jag skickade in ansökan).
Om typ en timme kommer min kära mor förbi hit så jag borde väl strax riva runt ett varv och städa lite ;) Sen mååååste jag tråkigt nog plugga psykologi och efter det blir det supersen middag i form av prästsoppa som mästerkocken själv ska tillaga.

Ha en bra kväll peeps.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0