eyy

Idag har jag verkligen inte gjort nånting. Bara sovit, käkat chips (FICK 3 MAXIPÅSAR I FÖDELSEDAGSPRESENT AV DA GÄNG) och kollat tv. Utöver chipsen fick jag även martiniglas, cosmo- och strawberry daiquirimixers och drinkparaplyn i present :D
Snubblade in i lägenheten kring halv åtta i morse efter en mycket trevlig kväll/natt/morgon. Vi började hos mig, sen kring halv ett kom vi in till stan och hade tänkt gå på olivers som dessvärre hade milslång kö, så det struntade vi i. Då träffade vi några umeåsnubbar istället som vi gick på heroes en sväng med. Sen drog vi + killarna på "efterfest" hos moa och några timmar efter det var jag då hemma igen.

Kom på att jag har glömt visa de andra presenterna jag har fått, (känns dock lite segt eftersom jag fyllde år för nästan en månad sen, men bättre sent än aldrig kanske).

Två bilder från gårdagen i alla fall!





Strawberry daiquiri a la ewe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0