So live your life

Så, onsdag. Har varit i stan och fikat/ätit lunch på dagobert med lena, varit på banken, diskat och tagit hand om lite andra tråkiga vardagsbestyr. Ska strax gasa iväg mot storheden och köpa lite hårfärg, har tookmycket utväxt så det är verkligen på tiden. Ska försöka hitta någon färg som blir lite mörkare än den jag har nu, fast fortfarande blond såklart. Gillar inte att vara så pass ljus som jag är nu, men det är så grymt svårt att hitta en färg som blir riktigt bra, tycker alla blonda färger har en tendens att bli antingen för ljusa eller för mörka.

Från det ena till det andra...
Precis när jag hade skrivit inlägget i lördags om att jag inte hade några planer så fick jag ett sms ang middag på Pastabacken, så det blev käk där, sen for jag hem, fixade mig lite och cyklade in till stan igen. Umgicks med lena, moa och max och for ut på Allstar en sväng. Var dock inte jättemycket folk där (alla är väl på O'learys, men där hade vi inte kommit in eftersom det är 23 på lördagar). Så det blev en rätt lugn men ändå trevlig utgång. Drack dock världens hemskaste mojito, alldeles för mycket mynta och.. nää, inte bra. Men den är ju rätt snygg att se på i alla fall, hehe, dock inte på den här bilden, meeeeen.. Kanske ska köra på "en sur jävel" nästa gång, haha.



Lenas cosmo var lite bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0