Lörre

Sitter och kollar på Punk'd och skrattar högt för mig själv. Haha, jag älskar punk'd, så himla kul.
Ska strax gå ner till tvättstugan och köra igång en maskin och sen blir det att ta tag i disken, känner mig ganska huslig ;) Resten av dagen står oskriven, så vi får se vad jag hittar på. Första helgen på länge som jag inte har några som helst planer. Fast det är ganska skönt ändå, lämnar plats åt lite impulsivitet. 

Förra helgen var i alla fall kul och händelserik. Var ut på O'learys i fredags och bowlade (blev dock inte mkt bowling, haha), sen träffade vi några amerikaner som vi umgicks med under resten av kvällen där. Blev lite käk på max efter det och sen tog jag cykeln hem till mjölkudden. På lördagen cyklade jag och Oliver tillbaka till stan och käkade maxmat (igen, haha), fast på Floras med moa och lena. Satt även i Norra hamn en stund och tog vara på de sista solstrålarna för den här sommaren. Efter det kom amanda till mig och så hyrde vi film och flådade med diverse onyttigheter, typ chips, dipp och choklad ;)

Lite bilder från förra helgen:








 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0